درحال خواندن: بهترین بازی Fallout تقریبا یک بسته الحاقی بود
Fallout: New Vegas

زمان مطالعه: ( تعداد واژه‌ها: )

بهترین بازی Fallout تقریبا یک بسته الحاقی بود

توسط | در 30 آگوست 2023 | ۰ دیدگاه

نه اینکه ما نتوانیم هر از گاهی بر سر آن بحث کنیم، اما Fallout: New Vegas به طور گسترده ای به عنوان بهترین بازی Fallout در تاریخ 25 ساله این سری در نظر گرفته می‌شود، نه به عنوان یکی از بهترین بازی های RPG در تمام دوران. این امر به‌طور ویژه‌ای غیرعادی است زیرا New Vegas توسط Interplay، خالق اصلی مجموعه، یا Bethesda، که مجوز را در اختیار گرفت، ساخته نشد، بلکه توسط Obsidian Entertainment ساخته شد، که تنها یک بازی فالوت را ساخت و سپس دیگر سری را لمس نکرد.

اما شاهکار RPG Obsidian تقریباً یک بازی مستقل فالوت نبود. به گفته تاد هاوارد، Fallout: New Vegas در ابتدا فقط به عنوان یک بسته توسعه بزرگ برای Fallout 3 برنامه ریزی شده بود.

برای جشن تولد ۲۵ سالگی سری Fallout، بتسدا مجموعه‌ای از ویدیوهای گذشته‌نگر را منتشر کرده است (از جمله یکی از هفته‌های گذشته که تاد هاوارد فاش کرد که فهمیده است Fallout 3 را از روی یک یادداشت پست آن که روی صفحه‌کلیدش چسبیده بود می‌سازد). ویدیوی دیگری که امروز منتشر شد بر منشا و توسعه Fallout: New Vegas تمرکز دارد.

در سال 1387 (2008)، قبل از اینکه Bethesda حتی Fallout 3 را منتشر کند، استودیو در حال کار سخت روی The Elder Scrolls 5: Skyrim بود. هنگامی که Fallout 3 برای Bethesda موفق شد، طبیعتاً فشاری برای پیگیری سریع آن با بازی فالوت بیشتر وجود داشت. اما از آنجایی که استودیوی بازی سازی Bethesda مشغول ساخت Skyrim بود، به توسعه دهنده دیگری روی آورد.

هاوارد در این ویدئو می گوید: “خب، فقط یک گروه وجود دارد که ما واقعاً می‌خواهیم که این کار را انجام دهد.” Obsidian انتخاب واضحی بود، با توجه به اینکه استودیو پر از کهنه‌سربازان Black Isle Studios مانند Feargus Urquhart و Josh Sawyer بود که روی بازی‌های اصلی Fallout Interplay (از جمله نسخه لغو شده Interplay Fallout 3) کار کرده بودند.

هاوارد گفت: “و در واقع به عنوان یک بسته الحاقی بزرگ برای Fallout 3 شروع شد.” من واقعاً و به شدت احساس کردم که باید بازی خودش باشد.”

نقش کارگردان بازی برای نیو وگاس به سرعت به جاش سویر (Josh Sawyer) از Obsidian افتاد که در زمان تحصیل، بازی اصلی فالوت را پلی کرده بود. ساویر در این ویدئو می‌گوید: “به نوعی اجازه دادم زندگی‌ام را تحت الشعاع قرار دهد. فکر کردم که باورنکردنی است.”

Obsidian وقتی صحبت از Fallout: New Vegas شد، نمی‌خواست چرخ را دوباره اختراع کند، اما می‌خواست یک مهر منحصر به فرد روی بازی بگذارد، که شامل ویژگی‌هایی مانند حالت هاردکور بود که عناصر بقا مانند تشنگی و گرسنگی را به بازی اضافه می‌کرد.

ساویر می‌گوید: «از نظر داستان، من واقعاً می‌خواستم شخصیت‌ها و جناح‌ها یا نوادگان شخصیت‌ها را از بازی‌های اصلی بازگردانم و نمایش کلاسیک Obsidian را انجام دهم، این دسته‌ها برای کنترل با هم رقابت می‌کنند. “شما وارد مشکل می‌شوید و باید راهی برای عبور از آن انتخاب کنید، و در مورد ارزش های خود بسیار فکر کنید و تصمیم بگیرید که می‌خواهید از چه کسی حمایت کنید یا نمی‌خواهید حمایت کنید.”

Feargus Urquhart، رئیس و مدیرعامل Obsidian Entertainment می‌گوید: «من فکر می‌کنم شاید این یکی از دلایلی باشد که مردم آن را بسیار دوست دارند. “آنها می‌توانند به این دنیای فالوت بروند و فقط همان چیزی باشند که می‌خواهند.”

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *