درحال خواندن: اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed Mirage
Assassin’s Creed Mirage

زمان مطالعه: ( تعداد واژه‌ها: )

اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed Mirage

توسط | در 30 آگوست 2023 | ۰ دیدگاه

چند روز قبل از رویداد Ubisoft Forward 2022، به اطلاعاتی از بازی Assassin’s Creed Mirage دست یافتیم. در واقع تمرکز بازی Mirage، روی شخصیتی به نام «باسیم بن اسحاق» است که در نسخه‌ی والهالا، با نام لوکی، آن را به یاد دارید. اوایل تصور می‌شد که Mirage، یک DLC الحاق شده به والهالا است، ولی بعد متوجه شدیم که یک نسخه‌ی جدید، از سری بازی‌های اساسینز کرید می‌باشد. اولین تریلر منتشر شده از بازی، یک تریلر سینمایی بود، که اطلاعاتی از فضای بازی و شخصیت اصلی آن را برایمان مشخص کرد.

پس از اینکه یوبیسافت، در بازی‌های اساسینز کرید، که گیم پلی آن مبتنی بر جهان باز بودن و سبک RPG بود تا مخفی کاری، تصمیم گرفت تا ماموریت‌های جعبه‌ی سیاه را که سبک نفوذ داشت، در DLC والهالا، به نام Siege of Paris دوباره زنده کند. این حرکت با استقبال عمومی طرفداران مواجه شد. Imogen، کاربر سایت PC Gamer، نوشت که این هفته به دنبال یک بازی مخفی کاری AC، بر پایه‌ی پارکور و ترور بوده و بازی Mirage، این انتظار را برآورده می‌کند.

درحال حاضر اطلاعات کمی از Assassin’s Creed Mirage در دسترس است، در اینجا همه‌ی چیزهایی که تاکنون درباره‌ی آن می‌دانیم را برایتان جمع آوری کرده‌ایم.

تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage

یوبیسافت تایید کرده که بازی در سال 2023 منتشر خواهد شد، ولی به ماه و روز دقیقی اشاره نکرده است. باتوجه به سابقه‌ی انتشار بازی‌های قبل، احتمال می‌رود که اواخر سال 2023 بازی منتشر شود.

گیم پلی Assassin’s Creed Mirage

اگر از طرفداران بازی‌های مخفی کاری باشید، باید بگوییم که Assassin’s Creed Mirage، از اصول سه گانه‌ی اصلی: مخفی کاری، پارکور و ترور بهره برده است. انیمیشن‌های جدیدی از ترور و پارکور وجود دارد که باید منتظر آن‌ها باشید. همچنین قابلیت پرش از گوشه نیز وجود دارد که می‌توانید، از روی شکاف ساختمان‌ها عبور کنید.

شما می‌توانید از داربست‌ها استفاده کنید. همچنین تله گذاری کنید و از مین‌ها و دارت‌ها برای پرت کردن استفاده کنید. دشمنانتان را بیهوش کرده، یا بکشید. درکل می‌توانید از همه‌ی گزینه‌هایی که برای مخفی کاری نیاز است، به عنوان قاتل استفاده کنید. همچنین می‌توانید این ابزار را ارتقاء دهید و برای اهداف کلیدی‌تان از ماموریت‌های جعبه‌ی سیاه استفاده کنید.

مخفی کاری بازی به گونه‌ای است که ردیابی افرادی که به دنبالشان هستید، یا کسانی که شما را تحت نظر دارند، به راحتی قابل مشاهده است. همچنین این امکان را دارید که زمان بازی را آهسته کنید تا تایم بیشتری برای علامت گذاری اهدافتان داشته باشید.

داستان بازی سیر خطی دارد و برخلاف والهالا، از محدوده‌یکوچکی برخوردار است. در طی بازی چندین مرحله وجود دارد که می‌توانید به دلخواه، آن‌ها را تکمیل کنید، ولی بعضی از آن‌ها، اختیاری نیستند.

تنظیمات بازی Assassin’s Creed Mirage

بازی Mirage، دقیقا در قرن نهم، در بغداد اتفاق می‌افتد. شما در دوره‌ای طلایی قرار گرفته اید و باید در عراق، به بغداد و چهار منطقه‌ای که در آن قرار دارد، مانند Karkh و اطراف شهر بروید. اینجا در واقع همان منطقه‌ی جهانی در اولین نسخه Assassin’s Creed است، ولی این بار در محلی جدید اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید خانه‌ی قاتلان، یعنی قلعه‌ی الموت را ببنید. با اینکه قلعه هنوز درحال ساخت است، ولی امکان بازید از آن براتان وجود دارد.

در واقع شهر سامرا، جایی بود که سازندگان از آن برای انتخاب بغداد الهام گرفتند، زیرا این شهر پس از مدتی ویران شد و شهری هم اکنون وجود دارد، با نسخه‌ی قدیم خود متفاوت است.

کاراکترهای بازی Assassin’s Creed Mirage

همانطور که گفتیم، شخصیت اصلی بازی، فردی به نام باسیم است. شما بازی را به عنوان یک دزد معمولی شروع می‌کنید. سپس توسط شخصی به نام روشن، که یک برده‌ی سابق ایرانی است و 50 سال سن دارد، نجات پیدا می‌کنید. صداپیشه‌ی این شخصیت، شهره آغداشلو است و جذابیت خاصی را به بازی بخشیده است.

باسیم دارای گذشته‌ای غم انگیز است و دائما اسیر کابوس‌های وحشتناک می‌شود. بنابراین وظیفه‌ی شما این است که او را از این مشکلات دور نگه دارید، تا بتواند سرنوشت خود را محقق سازد. همانطور که در سری بازی‌های اساسینز کرید، رایج است، شاهد حضور بسیاری از شخصیت‌های تاریخی و سیاسی در این بازی خواهیم بود، ولی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی آن‌ها فاش نشده است.

Assassin's Creed Mirage 02

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *