درحال خواندن: ایمبر یک پلتفرم جامع ارتباط با مشتری برای کسب‌وکارهای آنلاین

ایمبر یک پلتفرم جامع ارتباط با مشتری برای کسب‌وکارهای آنلاین

منتشر شده توسط Mahdi Tasa

ساخته شده توسط

سیستم عامل:
حجم تقریبی:

پسورد تمامی فایل‌های سایت freegames می‌باشد

هنگام استفاده از فری گیمز شما با شرایط خدمات FreeGames و بیانیه حریم خصوصی موافقت کرده‌اید.

زمان خواندن: ( تعداد کلمات: )

چرا فری گیمز؟

  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • هزاران بازی در سبک های مختلف
  • پشتیبانی حرفه ای مشتری
  • کاملا ایمن و تایید شده
  • سرورهای پرقدرت و سریع
  • امکان مشاهده نظرات، انتقادات و امتیازات سایر کاربران

جزئیات بازی

نسخه:
سیستم‌عامل:
تاریخ نشر:
شرکت:
فایل ستاپ:
ریپک:
انجمن:

یکی از اصلی‌ترین و شاید مهم‌ترین چالش‌های هر کسب‌وکار جذب و نگه‌داری مشتریان است. امروزه سیستم‌های ارتباط با مشتری زیادی وجود دارند که شما به وسیله‌های آن‌ها می‌توانید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و خدمات و محصولات خود را به آن‌ها معرفی کنید و در مراحل  بعدی به فروش برسانید.

ولی گاها پیدا کردن سیستمی که همه‌ی ویژگی‌های مورد نیاز شما مانند جذب، تعامل، آموزش خدمات و تبدیل کاربران به مشتری را داشته باشد، کار سختی است. در این مقاله سعی داریم تا یک سیستم ارتباط با مشتری جامع برای شما معرفی کنیم که تمام ویژگی‌های گفته شده را داراست و یک تجربه عالی هم برای شما و هم مشتریانتان فراهم می‌کند.

سیستم ارتباط با مشتری ایمبر، با محصولات و ویژگی‌های مختلف خود (که در ادامه‌ی مقاله به توضیح کامل هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم) باعث می‌شود تا یک ارتباط سریع و صمیمی‌ بین خود و بازدیدکنندگان سایت برقرار کنید، مراحل آموزش و آشناسازی (on-boarding) کاربر را طی کنید و آن‌ها را به مشتریان وفاداری تبدیل کنید که همیشه و همه‌جا از شما صحبت می‌کنند.

1 pic
صفحه اصلی ایمبر

محصولات مختلف ایمبر و کاربردهای آن‌ها

مکالمه (گفتگوی آنلاین)

یکی از محصولات ایمبر، مکالمه است. زمانی که کاربری در سایت شما پیام ارسال می‎کند، شما می‌توانید با وارد شدن به قسمت مکالمه در اپلیکیشن تحت وب ایمبر به پیام او پاسخ دهید و شروع به صحبت با کاربر کنید. مکالمه در ایمبر می‌تواند به صورت متنی یا صوتی (voice) صورت بگیرد؛ یعنی هم شما و هم کاربر می‌توانید پیام خود را بنویسید و یا صدای خود را ضبط کنید و بفرستید. همچنین برای سرعت بخشیدن به روند پشتیبانی می‌توانید از قبل پاسخ‌های آماده تعریف کنید و هنگام مواجه شدن با یک پیام تکراری از سوی کاربر، سریع پاسخ خود را پیدا کرده و به او ارسال کنید.

در این بخش، شما می‌توانید اطلاعات مختلف کاربر مثل نام، ایمیل و شماره تماس او را به صورت خودکار دریافت کنید و همچنین به آخرین مکالمات او با همکارانتان دسترسی داشته باشید.

مکالمات در ایمبر به سه بخش “در انتظار”، “مکالمات من” و “همه مکالمات” تقسیم می‌شوند. پیام کاربر، ابتدا در بخش “در انتظار” قرار می‌گیرد و وقتی اپراتوری به آن پاسخ می‌دهد، مکالمه به بخش “مکالمات من” و “همه مکالمات” منتقل می‌شود.

2 pic
نمایی از سیستم مدیریت پلتفرم ایمبر

پایگاه دانش

به‌وسیله پایگاه دانش، کاربران می‌توانند حتی زمانی که شما در دسترس نیستید، به یک منبع جامع از اطلاعات و مقالات کمکی که سیستم شما را به طور کامل توضیح می‌دهد، دسترسی داشته باشند.

شما با استفاده از افزونه پایگاه دانش، می‌توانید مقالات مختلف خود را در صفحه اول ابزارک چت در سایت خود نمایش دهید تا کاربران با جستجوی سوالات مختلف به مقاله‌های مورد نظر دسترسی داشته باشند.

3 pic
پایگاه دانش ایمبر

همچنین ایمبر یک سایت جداگانه برای پایگاه دانش ارایه می‌دهد که شما می‌توانید یک لینک اختصاصی برای آن ایجاد کنید و رابط کاربری پایگاه دانش را نسبت به هویت برند خود شخصی‌سازی کنید.

برای آشنایی با محیط پایگاه دانش، می‌توانید این دسته‌بندی‌ ایمبر با عنوان “تجربه برتر مشتری” را بررسی کنید که برای استفاده بهتر مشتریان از امکانات ایمبر ایجاد شده است.

مخاطبین

مخاطبین در ایمبر به دو بخش “مشتریان” و “سرنخ‌ها” تقسیم می‌شوند:

•           مشتریان: مشتری کسی است که از خدمات شما خریداری می‌کند. مشتریان در ایمبر از طریق API تشخیص داده می‌شوند و در بخش مخاطبین ذخیره می‌شوند.

•           سرنخ‌ها: این کاربران پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارند؛ هر کاربری که شما از او اطلاعاتی مثل نام، ایمیل و شماره تماس دریافت کرده باشید، در این قسمت قرار می‌گیرند و می‌توانید با پیگیری‌های لازم، این کاربران را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

شما می‌توانید با وارد شدن به بخش مخاطبین، هم مشتریان و هم سرنخ‌های خود را مشاهده کنید و به تاریخچه، اطلاعات کامل و تمام مکالمات آن‌ها دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید از اطلاعات تمام مخاطبین یا تعدادی از آن‌ها خروجی اکسل (CSV) دریافت کنید.

ویژگی‌های مهم و کاربردی ایمبر

قلاب

قلاب یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ویژگی‌های ایمبر است. ایمبر دارای دو قلاب با عنوان‌های “جلب توجه” و “پیام هوشمند” است. شما توسط قلاب “جلب توجه” می‌توانید سایت خود یا بخش پشتیبانی سایت را به کاربر معرفی کنید و آن‌ها را به مکالمه با شما جذب کنید.

یکی دیگر از قلاب‌های ایمبر “پیام هوشمند” است. در این قلاب، شما می‌توانید با استفاده از ویرایشگر Markdown، به پیام خود عکس، ویدیو، لیست، انواع متن و … اضافه کنید و هدف‌های مختلف خود مانند جذب و تعامل با مشتری، آشناسازی (on-boarding) و پشتیبانی را در ایمبر پیاده‌سازی کنید.

 قلاب‌ها در ایمبر، بر اساس آدرس و عنوان صفحه تعریف می‌شوند و از این طریق شما می‌توانید همیشه و همه‌ جا در کنار مشتریان خود باشید و به صورت اتوماتیک به آن‌ها کمک کنید، آن‌ها را در سایت خود هدایت کنید و خدمات خود را به آن‌ها آموزش دهید.

4 pic
قلاب کردن یکی از ویژگی های مهم ایمبر

شخصی‌سازی ابزارک گفتگو

در ایمبر شما می‌توانید ابزارک گفتگو خود را نسب به هویت برند خود شخصی‌سازی کنید تا ابزارک ایمبر جزئی از خدمات شما دیده شود. امکان آپلود لوگوی خود، تعیین رنگ اصلی و مکمل، موقعیت ابزارک، امکان ارسال فایل و … از ویژگی‌های این بخش ایمبر است.

ایجاد فضا‌های کاری مختلف

در ایمبر این امکان وجود دارد که شما سایت‌های مختلف خود را به پنل اضافه کنید و تمام تنظیمات و اپراتورهای سایت‌ها را به صورت جداگانه مدیریت کنید. همچنین با این‌کار شما می‌توانید با کاربران و مشتریان هر سایت در پنل‌های جداگانه مکالمه کنید و اطلاعات و مشخصات آن‌ها را در بخش‌های مختلف ذخیره و مشاهده کنید.

تعریف زمان‌های کاری

شما می‌توانید زمان‌های کاری مختلف تعریف کنید تا کاربرانتان از ساعات و روزهایی که آنلاین هستید باخبر شوند. امکان انتخاب ساعت‌های کاری مختلف در یک روز و باخبر کردن خودکار کاربران از زمان برگشت شما به پشتیبانی از ویژگی‌های این بخش است.

امکان تعریف اپراتورهای مختلف

یکی از مزیت‌های چت کردن نسب به تماس تلفنی، امکان پاسخگویی یک اپراتور به چند کاربر به طور همزمان هست. بنابراین شما می‌توانید نسبت به نیاز خودتان، تعداد اپراتورهای مورد نیاز خود را دعوت کنید و پاسخگوی کاربران خود باشید.

امکان پاسخگویی 24 ساعته از طریق اپلیکیشن‌های موبایل

برای موفقیت بخش خدمات مشتری خود، باید هرموقع که مشتریان به کمک نیاز داشتند، کنار آن‌ها باشید. البته لازم نیست همیشه در سیستم آنلاین باشید، شما می‌توانید توسط اپلیکیشن‌های اندروید و iOS ایمبر حتی در ساعات غیرکاری به مشتریان خود پشتیبانی ارایه دهید.

صفحه فرود

در ایمبر شما می‌توانید صفحه‌ی فرود (landing page) اختصاصی خود را تعریف کنید و کاربران خود را از طریق کانال‌های مختلف مثل شبکه‌های اجتماعی و ایمیل به این صفحه‌ هدایت کنید و اطلاعات مورد نظر را از آن‌ها دریافت کنید، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و آن‌ها را به مخاطب‌های خود تبدیل کنید. به عنوان مثال، توسط این لینک می‌توانید به صفحه فرود ایمبر مراجعه کنید.

5 pic
صفحه لندیگ پیج (صفحه فرود) ایمبر

آمار جامع

شما در ایمبر می‌توانید آمارهای مختلفی از بخش‌های متفاوت ایمبر، مانند اپراتورها، مخاطبین، مکالمات، قلاب، پایگاه دانش و بازدیدکنندگان ببینید. توسط این آمار می‌توانید عملکرد اپراتورهای خود و میزان رضایت مشتریان از خدمات خود را ببینید و از آن‌ها برای پیشرفت خدمات خود استفاده کنید.

6 pic
نمایی از سیستم آنالیز ایمبر

نصب آسان توسط افزونه وردپرس

شما به راحتی می‌توانید ایمبر را با استفاده از افزونه وردپرس به سایت خود اضافه کنید.

برای این‌کار:

  1. وارد داشبورد وردپرس شوید و در قسمت افزونه‌ها “ایمبر” را جستجو کنید.
  2. افزونه ایمبر را نصب کنید.
  3. در این صورت می‌توانید روی دکمه “اتصال به ایمبر” کلیک کنید و به اپلیکیشن تحت وب ایمبر وصل شوید.
  4. سپس می‌توانید دکمه “اتصال به وردپرس” را بزنید.
  5. ایمبر با موفقیت در سایت شما نصب شد. الان می‌توانید از پشتیبانی سریع و عالی لذت ببرید.

امکانات دیگر ایمبر

  • امکان نمایش شبکه‌های اجتماعی خود در صفحه‌ی اول ابزارک
  • امکان مشاهده کاربران آنلاین، اطلاعات سیستم، صفحه‌ی ارجاع دهنده و مکالمات قبلی آن‌ها
  • امکان اضافه کردن برچسب به مکالمه

•           تشخیص خودکار آواتار کاربران و نمایش آن‌ها

•           امکان ارسال متن مکالمه به ایمیل کاربر از طریق ایمبر (زمانی که کاربر آنلاین نیست)

برای ثبت‌نام و شروع کار با ایمبر وارد این لینک شوید.

L

گزارش خرابی هرگونه ایراد یا نسخه جدید بازی

حداقل سیستم‌عامل

سیستم‌عامل پیشنهادی

دانلود بازی

ترافیک دانلودی این بازی به طور محاسبه می‌شود

مشخصات فایل

پسورد فایل freegames می‌باشد

ورژن:
ریکاوری:
لوکیشن:
مالکیت سرور:
حجم بازی:
نوع فایل:
نویسنده: Mahdi Tasa
تاریخ انتشار: سپتامبر 12, 2020
L
نمایش/پنهان کردن نظرات(1 نظر)

۱ دیدگاه

  1. علی رضا

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

By Mahdi Tasa

Is the founder of FreeGames, a company that stands out from others with its creative and modern ideas in the field of computer games. With 11 years of experience in this industry, Tasa is recognized as one of the most successful entrepreneurs in the field.

محتوای پیشنهادی

بررسی Little Nightmares 2

بررسی Little Nightmares 2

بررسی Little Nightmares 2 همچنان که بازی های ترسناک دیگر در حال تلاش برای اینکه با دیدن سوژه و چرخاندن سر، اوج ترس را به پلیر منتقل کنند، Little Nightmares 2 ترسی مدرن را نشان می‌دهد. The Babadook, Midsommar, Get Out, Hereditary و… این بازی ها از سبک ترس کلاسیک همیشگی...

بیشتر بخوانید
شروع رویدادها و خدمات کم نظیر در عرصه بازی و نگاهی به پروژه‌های آینده فری گیمز…

شروع رویدادها و خدمات کم نظیر در عرصه بازی و نگاهی به پروژه‌های آینده فری گیمز…

فری گیمز و عرصه بازی! که در حال پیاده سازی قدرتمند ترین و بهترین سرور ماینکرافت در ایران است! سرور های ماینکرافت با تیمی مجرب و مهندسی گیم سرور ماینکرافت و کانفیگ بی‌نظیر ماینکرافت بر روی سرور های گیم فوق العاده آماده میزبانی بیش از هزاران کاربر و ظرفیت ترافیک ۵۰۰ نفر...

بیشتر بخوانید

عضویت در خبرنامه