درحال خواندن: باب اسفنجی شلوار مکعبی: The Cosmic Shake در تریلر جدید به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده به نظر می رسد
باب اسفنجی شلوار مکعبی: The Cosmic Shake

زمان مطالعه: ( تعداد واژه‌ها: )

باب اسفنجی شلوار مکعبی: The Cosmic Shake در تریلر جدید به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده به نظر می رسد

توسط | در 30 آگوست 2023 | ۰ دیدگاه

THQ اطلاعات بیشتری در مورد پروژه آینده خود باب اسفنجی شلوار مکعبی: The Cosmic Shake در نمایشگاه بازی های 2022 فاش کرده است. باب اسفنجی شلوار مکعبی: The Cosmic Shake یک «عاقبت معنوی» برای Battle for Bikini Bottom: Rehydrated است که در سال 2020 منتشر شد.

The Cosmic Shake یک پلتفرمر سه بعدی با مضامین متمرکز بر دنیاها، لباس‌ها و شوخی‌های بین باب اسفنجی و پاتریک خواهد بود. بازیکنان در دوره‌های مختلف مانند غرب وحشی، ماقبل تاریخ و غیره سفر خواهند کرد، در حالی که پاتریک شما را به عنوان یک بالون کوچک همراهی می کند.

درحال پخش: باب اسفنجی شلوار مکعبی: The Cosmic Shake | تریلر THQ Showcase 2022

داستان باب اسفنجی شلوار مکعبی: The Cosmic Shake

باب اسفنجی در حالی که با شیشه اشک های پری‌دریایی که آرزوها را برآورده می‌کند بازی می‌کند، با تار و پود کیهان به هم می‌خورد. به همین دلیل، پاتریک به یک بالن تبدیل می‌شود. این کار، باب اسفنجی را به ماجراجویی در طول زمان می‌فرستد تا اشتباهات خود را برطرف کند و Bikini Bottom را بازیابی کند.

در Battle for Bikini Bottom: Rehydrated، بازیکنان می‌توانستند در نقش باب اسفنجی، پاتریک و سندی بازی کنند. اما در The Cosmic Shake فقط باب اسفنجی را به عنوان یک شخصیت قابل بازی خواهید داشت، بنابراین THQ به او توانایی های بیشتری مانند کاراته، پرواز یا توانایی غلتیدن روی صخره های بزرگ را به او داده. علاوه بر این، بازیکنان همچنین این فرصت را خواهند داشت که لباس‌های کلاسیک را برای باب اسفنجی آزاد کنند.

باب اسفنجی شلوار مکعبی: The Cosmic Shake در حال حاضر تاریخ انتشاری ندارد. اما انتظار می‌رود که برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X|S عرضه می‌شود.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *