درحال خواندن: در به روز‌رسانی اصلی Marvel Snap مشکل رسیدن به Pool 3 حل شده و کارت‌های جدید به بازی اضافه می‌شوند.
Marvel Snap

زمان مطالعه: ( تعداد واژه‌ها: )

در به روز‌رسانی اصلی Marvel Snap مشکل رسیدن به Pool 3 حل شده و کارت‌های جدید به بازی اضافه می‌شوند.

توسط | در 28 جولای 2023 | ۰ دیدگاه

به روز‌رسانی جدید Marvel Snap چندین کارت جدید به علاوه یک راه جدید برای به دست آوردن آن‌ها به بازی اضافه کرده‌است.

این به روز‌رسانی، به نام The Power Cosmic، تعدادی کارت جدید شامل Thanos، She – Hulk، و Galactus را به بازی اضافه خواهد کرد و شاید مهم‌تر از همه، Collector’s Token‌ها نیز به بازی اضافه خواهند شد.

سازنده بازی Marvel Snap یعنی Ben brode گفته است: «ما در حال برنامه‌ریزی برای انتشار به روز‌رسانی در ساعت 3 PM PT (2:30 بامداد به وقت ایران) هستیم. زمانی که وارد بازی با به روز‌رسانی جدید شوید، بازی به سطح مجموعه کارت‌های شما نگاه خواهد کرد و با توجه به آن Collector’s Token‌هایی را به شما خواهد داد. بی‌صبرانه منتظر دیدن دسته کارت‌های جدید توسط بازیکنان هستیم.»

Marvel Snap

Marvel snap

Collector’s Token‌ها یک مکانیک کاملاً جدید هستند که بهبود نهایی دسته کارت‌های شما را کمی ساده‌تر می‌کند.

ایده آن بسیار ساده است، بازیکنان با افزایش سطح Collector خود، Collector’s Tokeni‌هایی دریافت می‌کنند، و این توکن‌ها را می‌توان برای خرید کارت‌های جدید در فروشگاه خرج کرد. اساساً، این یک نوع واحد پول جدید است که برای خرید یک یا دو کارت نهایی دسته کارت شما کاربرد دارد.

تعداد Collector’s Token‌هایی که می‌گیرید براساس سطح Collector شماست:

500-999: 3000 توکن
1000-2999: 6000 توکن
بیش از 3000: 12000 توکن

سپس می‌توانید آن توکن‌ها را روی هر کارتی که در فروشگاه توکن جدید ظاهر می‌شود، خرج کنید. کارت‌های Pool 3 قیمتی برابر با 1000 توکن، Pool 4 برابر با 3000 و Pool 5 برابر با 6000 توکن خواهند داشت.

بهترین قسمت آن؟ این کار باعث می‌شود که رسیدن به Pool 3 کمی راحت‌تر شود.

متأسفانه، این به روز‌رسانی nerf‌هایی را نیز به همراه دارد. Angela اکنون به جای 2/1 یک 2/0 است در حالی که Mysterio اکنون به جای 2/5 یک 2/4 است. Sera اکنون به جای 5/5 یک 5/4 است و توانایی قدرتمند Onslaught نیز دیگر به صورت تصاعدی حساب نمی‌شود.یه روز بد برای دسته کارت kazoo. اما Collector’s Token‌ها مطمئناً باعث کمتر شدن اثر بد شانسی در هنگام لول آپ می‌شوند.  

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *