درباره ما

@FreeGames_Co

درباره فری گیمز

مهدی تاسا در حدود ۱۲ سال پیش شرکت فری گیمز را تأسیس کرد. و با بیش از ده سال تجربه در صنعت بازی های ویدیویی، فری گیمز به عنوان اولین پلتفرم دانلود بازی در ایران شناخته شده است. به عنوان اولین وبسایت دانلود بازی در ایران، فری گیمز استاندارد صنعت را تعیین کرده و متعهد است تنها بهترین بازی‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

ماموریت ما در فری گیمز، ارائه بهترین تجربه بازی به همه مشتریانمان است. ما متعهدیم که آخرین بازی‌ها و به‌روزرسانی‌ها را ارائه داده و در عین حال یک پلتفرم کاربرپسند و قابل دسترس برای همه را حفظ کنیم. تیم کارشناسان ما بی‌وقفه در حال کار بر روی به‌روزرسانی آخرین بازی‌ها و نرم‌افزارها است و ما متعهد به ارائه پشتیبانی استثنایی به کاربران خود هستیم.

به دستاوردهایمان افتخار می‌کنیم و به‌طور پیوسته در تلاش برای بهبود خدمات‌مان هستیم. همچنان که کسب و کارمان رشد و گسترش می‌یابد، ما متعهد به خدمت رسانی به مشتریان خود و ارائه بهترین تجربه بازی ممکن هستیم. از انتخاب فری گیمز تشکر می‌کنیم و با اشتیاق منتظر خدمت رسانی به شما در سال‌های آینده نیز هستیم.

چرا فری گیمز (بازی های رایگان) را انتخاب کنیم؟

ما در فری گیمز به ارائه تجربه‌های سرگرم‌کننده و شگفت‌انگیز در دنیای بازی متعهد هستیم. با تیمی از علاقمندان به بازی‌ها و فناوری، سعی می‌کنیم بهترین بازی‌ها، اخبار، نقد و بررسی‌ها، و دانشنامه بازی را برای شما فراهم کنیم. با ارائه سرویس‌های متنوع از جمله دانلود بازی، به روزرسانی‌های مداوم و پشتیبانی کاربران، سعی می‌کنیم تا به نیازهای شما در دنیای بازی پاسخ دهیم. ما به ارائه تجربه‌ی بی‌نظیر و لذت‌بخش در هر لحظه از بازی خودتان متعهد هستیم.

مهتی تاسا

مهتی تاسا

CTO - CEO - بنیان‌گذار

مدیرعامل یا CEO رهبر اصلی شرکت است و مسئولیت اجرای راهبردها و تصمیم‌گیری‌های کلان شرکت را دارد. او مسئول تعیین جهت‌دهی کلی شرکت، مدیریت منابع انسانی، تعیین اهداف مالی و تجاری، ارتقاء عملکرد کلی شرکت و ارتباط با مشتریان و سایر ذینفعان است.

مدیر تکنولوژی اصلی (CTO) مسئولیت تعیین استراتژی فناوری اطلاعات و رهبری در زمینه تکنولوژی و توسعه محصولات فنی را دارد.

سید حمید عظیمی

سید حمید عظیمی

CMO (مدیر بازاریابی)

مدیر بازاریابی یا CMO مسئول برندینگ، تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی، تحقیقات بازار و استراتژی‌های بازاریابی شرکت است. او بر عهده دارد تا محصولات و خدمات شرکت را به مشتریان معرفی کند و بازاریابی موثر انجام دهد.

پوریا مرجب

پوریا مرجب

WTM (واحد تولیدمحتوا)

مسئول تولید و ایجاد محتوای متنی، تصویری، ویدئویی یا صوتی برای مصارف مختلف می‌باشد. محتوای تولید شده توسط WTM معمولاً به منظور بازاریابی، ارتباطات، آموزش، یا هدف‌های دیگر سازمانی استفاده می‌شود. این واحد معمولاً با تیم‌های بازاریابی، ارتباطات، و اطلاعات ترکیب می‌شود تا محتواهای مختلف را برای مخاطبان تولید و منتشر کند.

تـــــــــیــــــــــم

دورهـــــــمی با تــــــــــیم

درخواست مصاحبه با تیم فری گیمز برای بحث درباره گزینه‌های شغلی آینده خود را دارم.