درحال خواندن: Days Gone PC از DLSS یا Ray Tracing پشتیبانی نمی کند
Days Gone

زمان مطالعه: ( تعداد واژه‌ها: )

Days Gone PC از DLSS یا Ray Tracing پشتیبانی نمی کند

توسط | در 31 آگوست 2023 | ۰ دیدگاه

Days Gone جدیدترین بازی پلی استیشن است که برای کامپیوتر نیز توسعه داده شد. امروز ، توسعه دهنده Bend Studio جزئیاتی را درباره آنچه تنظیمات بازیکنان انتظار دارند در نسخه PC وجود داشته باشد را به اشتراک گذاشته است. و باید بگوییم متأسفانه Days Gone در رایانه از DLSS یا Ray Tracing پشتیبانی نمی کند.
در سوالات متداول (FAQ) برای نسخه Days Gone کامپیوتر Bend فاش کرد که نسل جدید PC از فناوری Deep Learning Super Sampling (DLSS) انویدیا پشتیبانی نمی کند، که از یادگیری عمیق برای تجمیع تصاویر با وضوح پایین در زمان واقعی استفاده می کند. این یک فن آوری بسیار جالب است که میزان فریم را به میزان قابل توجهی به بازی افزایش می دهد.

به همین ترتیب، Ray Tracing در کامپیوتر پشتیبانی نمی شود، به این معنی که تکنیک های قدرتمند ارائه نور در سیستم های نسل جدید در PC برای Days Gone وجود ندارد.

با این حال، Days Gone مجموعه ای از تنظیمات قابل سفارشی سازی را به رخ می کشد. همه چیز را میتوان تنظیم کرد، از سطح جزئیات بیشتر، فاصله کشش شاخ و برگ تا کیفیت سایه، رندرها، بافت ها، میدان دید و موارد دیگر در درجات مختلف قابل تنظیم (مقیاس) خواهد بود. Days Gone همچنین از 60 فریم در ثانیه یا فریم باز قفل شده و همچنین پشتیبانی از مانیتور فوق العاده گسترده (فوق العاده عریض) نیز پشتیبانی می کند.

حتی Horizon Zero Dawn که برای کامپیوتر توسعه داده شده، نیز فاقد Ray Tracing و پشتیبانی از DLSS بود، که قابل توجه بود زیرا Horizon با انجین دسیما (Decima engine) توسعه داده شده بود. همان موتور Kojima Productions که برای Death Stranding استفاده شده است، بود و از DLSS در کامپیوتر ها پشتیبانی می کرد.

هنوز هم ، علی رغم برخی از مشکلات قابلی، تصاویر Horizon Zero Dawn در کامپیوتر مورد تحسین قرار گرفتند و قدرت (Power) اضافه شده احتمالاً به Days Gone کمک خواهد کرد که در اواخر ماه جاری (میلادی) به کامپیوتر راه یابد.

نویسنده منبع: مت تی ام کیم (Matt T.M. Kim) سردبیر اخبار IGN

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *