درحال خواندن: دانلود آخرین ورژن بازی Silt v1.0.2 برای کامپیوتر

دانلود آخرین ورژن بازی Silt v1.0.2 برای کامپیوتر

منتشر شده توسط Mahdi Tasa

ساخته شده توسط Spiral Circus / Fireshine Games

سیستم عامل: ویندوز (۷، ۸، ۱۰، ۱۱)
حجم تقریبی: 4.7GB

پسورد تمامی فایل‌های سایت freegames می‌باشد

هنگام استفاده از فری گیمز شما با شرایط خدمات FreeGames و بیانیه حریم خصوصی موافقت کرده‌اید.

زمان خواندن: ( تعداد کلمات: )

چرا فری گیمز؟

  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • هزاران بازی در سبک های مختلف
  • پشتیبانی حرفه ای مشتری
  • کاملا ایمن و تایید شده
  • سرورهای پرقدرت و سریع
  • امکان مشاهده نظرات، انتقادات و امتیازات سایر کاربران

جزئیات بازی

نسخه: v1.0.0.1014
ژانر: پازل
سیستم‌عامل: ویندوز (۷، ۸، ۱۰، ۱۱)
تاریخ نشر: 11 مارس 1401
شرکت: Spiral Circus / Fireshine Games
فایل ستاپ: Setup.exe
ریپک: GOG
انجمن:

Silt رویکردی ناب و مینیمالیستی (minimalist) برای نحوه برقراری ارتباط با شما دارد. در طول بازی سکوت آن، هم یک نقطه قوت و هم ضعف را نشان می‌دهد، و تخیل شما را با تصاویری شگفت‌انگیز پر می‌کند، در حالی که هر نوع ارتباط عمیق‌تری بین آنها گریزان باقی می‌ماند.

شرح بازی Silt

Silt در قلب یک بازی پازلی-معمایی است. شما نقش یک غواصی را بازی می کنید که با کلاه و لباس غواصی در یک دنیای دائمی زیر آب بیدار می‌شوید و توانایی تصاحب موجودات زنده دیگر (و همچنین چند چیز غیر زنده) را دارید.

تصویر اول Silt

مراحل بازی Silt مجموعه‌ای از تونل‌های مار مانند هستند که پر از تله‌ها، دروازه‌ها و جانوران دریایی هستند. در حالی که هدف بزرگتر شما نامشخص است، هدف فوری در هر سطح این است که راه خود را برای خروج و ورود به مرحله بعدی بیابید. و این شامل عبور از تله‌ها و دروازه‌های مختلف با در اختیار داشتن موجودات و اشیاء دیگر است.

با داشتن یک پیرانا، می‌توانید از دندان‌های معروف آن برای خرد کردن تاک‌هایی که راه شما را مسدود کرده‌اند یا زنجیرهایی که مسیری را می‌بندند استفاده کنید. با داشتن نوعی پرتو، توانایی فوق العاده آن را برای پلک زدن به جلو، حتی مستقیماً از میان اجسام جامد، به دست خواهید آورد. چندین موجود دیگر برای به‌دست آوردن وجود دارد که هر کدام ویژگی متمایز خود را دارند، و همه معماها شامل آزمایش با این توانایی‌ها، بررسی اینکه کدام یک را باید در کدام نقطه استفاده کنید، و مهم‌تر از همه چگونه می‌توانید به خودتان مانور دهید تا موجودی را در لحظه مناسب تصاحب کنید.

تصویر دوم Silt

شما به سادگی از یک ماهی به ماهی دیگر جابه‌جا نمی‌شوید و سپس از سطح خارج می‌شوید. شما باید خود-فیزیکی خود را نیز از دستکش عبور دهید. بهترین معماها به سادگی با فکر کردن به چیزها یا کار معکوس برای رسیدن به راه حل، حل می شوند.

Levels مجموعه‌ای از تونل‌های مار مانند هستند که پر از تله‌ها، دروازه‌ها و جانوران دریایی هستند. در حالی که هدف بزرگتر شما نامشخص است، هدف فوری در هر سطح این است که راه خود را برای خروج و ورود به مرحله بعدی بیابید. و این شامل عبور از تله ها و دروازه های مختلف با در اختیار داشتن موجودات و اشیاء دیگر است.

با داشتن یک پیرانا، می‌توانید از دندان‌های معروف آن برای خرد کردن تاک‌هایی که راه شما را مسدود کرده‌اند یا زنجیرهایی که چیزی را می‌بندند استفاده کنید. با داشتن نوعی پرتو، توانایی فوق العاده آن را برای پلک زدن به جلو، حتی مستقیماً از میان اجسام جامد، به دست خواهید آورد. چندین موجود دیگر برای داشتن وجود دارد که هر کدام ویژگی متمایز خود را دارند، و همه معماها شامل آزمایش با این توانایی‌ها، بررسی اینکه کدام یک را باید در کدام نقطه استفاده کنید، و – مهمتر از همه – چگونه می‌توانید به خودتان مانور دهید تا موجودی را در لحظه مناسب تصاحب کنید.

شما به سادگی از یک ماهی به ماهی دیگر مبادله نمی کنید و سپس از سطح خارج می شوید. شما باید خود فیزیکی خود را نیز از دستکش عبور دهید. بهترین معماها به سادگی با فکر کردن به چیزها یا کار معکوس برای رسیدن به راه حل حل می شوند.

تصویر سوم Silt

در بازی Silt “برای رسیدن به آنجا باید این ماهی را در اختیار داشته باشم، و برای داشتن آن ماهی باید خودم را به آنجا برسانم، و برای رسیدن به آنجا باید از آن عبور کنم، به این معنی که داشتن ماهی دیگری که با انجام این کار به آنها دسترسی پیدا کردم…” و به همین ترتیب تا زمانی که دستگاه کوچک روب گلدبرگ (little Rube Goldberg machine) را کنار هم بچینید و همه چیز در جای خود قرار گیرد.

بدترین پازل‌های Silt لایه‌ای از مهارت دستی را در کنار همه اینها اضافه می کنند. اگر غواص شما کمی چابک تر بود – اگر می توانست شتاب بگیرد یا مسیر را کمی پاسخگوتر تغییر دهد، خوب بود. مطمئناً معماهای خوب بیشتر از بد وجود دارد، اما مواردی بود که غواص من به اندازه کافی سریع نمی چرخید تا از یک مانع کشنده اجتناب کند، واقعا دیوانه کننده بود. یک منطقه خاص وجود داشت که مجبور شدم ده‌ها بار آن را تکرار کنم، زیرا ماهیت کمی خودسرانه راه حل آن، بارها و بارها منجر به مرگ من می شد. و من تقریبا بازی را ترک کردم

تصویر چهارم بازی Silt

توضیحات Silt

Silt

Silt یک بازی سورئال اکتشاف اقیانوس است. شما تنها در یک پرتگاه اقیانوسی هستید، به عنوان یک غواص که در اعماق دریا جستجو می کنید تا اسرار فراموش شده را کشف کنید. موجودات اطراف خود را در اختیار داشته باشید تا معماها را حل کنید و به تاریکی بیشتری سفر کنید…

اعماق اقیانوس Silt

طبیعت به اشکال عجیب و غریب تکامل یافته است. موجودات عجیب و غریب، خرابه های ناشناخته و ماشین آلات باستانی پنهان در زیر سطح آب را کشف کنید.

موجودات ناشناخته

در مواجهه با جالوت‌های غول‌پیکر (goliaths) در اعماق دریا زنده بمانید. قدرت آنها را برای بیدار کردن یک نیروی خفته در مرکز پرتگاه مهار کنید.

لویتان نوعی نهنگ در اعماق اقیانوس تاریک
لویتان نوعی نهنگ در اعماق اقیانوس تاریک

هنر را تجربه کنید. دنیای تک رنگ و ناراحت کننده Silt از طرح ها و تخیل تاریک هنرمند آقای مید (Mr. Mead) ساخته شده است. سفری دلخراش در انتظار شماست… برای هرچه بیشتر لذت بردن از بازی Silt پیشنهاد می‌کنیم نسخه اورجینال این بازی را تهیه بفرمایید.

درخت در اقیانوس تاریک Silt

L

گزارش خرابی هرگونه ایراد یا نسخه جدید بازی

حداقل سیستم‌عامل

  • Windows 11:
    • Processor: Intel Core i5-8300H 2.3GHz or equivalent
    • Memory: 8GB RAM
    • Graphics: Nvidia GTX 1050 – 4GB or equivalent
    • Storage: 5GB free
  • Windows 10:
    • Processor: Intel Core i5-7300HQ 2.5GHz or equivalent
    • Memory: 6GB RAM
    • Graphics: Nvidia GTX 960 – 4GB or equivalent
    • Storage: 5GB free

سیستم‌عامل پیشنهادی

دانلود بازی Silt

ترافیک دانلودی این بازی به طور نیم‌بها محاسبه می‌شود

مشخصات فایل

پسورد فایل freegames می‌باشد

ورژن: 1.0.2
ریکاوری: دارد
لوکیشن: ایران
مالکیت سرور: زیرساخت
حجم بازی: حدود 5 گیگابایت
نوع فایل: RAR4
نویسنده: Mahdi Tasa
تاریخ انتشار: ژوئن 15, 2022
L
نمایش/پنهان کردن نظرات(0 نظر)

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

By Mahdi Tasa

Is the founder of FreeGames, a company that stands out from others with its creative and modern ideas in the field of computer games. With 11 years of experience in this industry, Tasa is recognized as one of the most successful entrepreneurs in the field.

محتوای پیشنهادی

دانلود بازی Little Nightmares 2

دانلود بازی Little Nightmares 2

Little Nightmares 2 یک بازی ماجراجویی ترسناک و پازل-پلتفرمر است که توسط استودیو Tarsier توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. داستان بازی، از ادامه وقایع سری قبل پیش می رود، مونو را دنبال می کند، که باید با Six، قهرمان اصلی بازی قبلی، همکاری کند...

بیشتر بخوانید
دانلود بازی Triple Saga برای PC

دانلود بازی Triple Saga برای PC

Triple Saga یک بازی سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های معمایی و... ساکنان این سرزمین‌ در خطر هستند : یک بیابان داغ و سوزان آنها را تهدید می‌کند که همه آن‌ها را نابود می‌دهد. اما افسانه‌ها از یک گل گم‌شده ، که قرن‌ها از این سرزمین‌ها در برابر طوفان‌ها و فجایع...

بیشتر بخوانید

عضویت در خبرنامه